5 Mayıs 2013 Pazar

Barefoot Friends 1.Bölüm ve 2.Bölüm


Ekip Üyeleri: Kang Ho Dong, Kim Hyung Joong, Yoon Shi Yoon, Yoong Jongshin, Eun Hyuk, UEE, Kim Bum Soo, Yu Sae Yoon 

Konu: Farklı ülkelere götürülen ekip üyelerimiz, oranın yerli halkı gibi yaşamak zorunda. Kazandıkları para ile karınlarını doyurmak, barınacak yer bulmak ve hayatta kalmak için uğraşırken bir yandan da ülke insanlarıyla etkileşime geçecek, kültürlerini ve doğal güzelliklerini tanıyacak, kendi aralarında ise bir aileye dönüşecekler.

Yeni programımız için sizlere sürprizimiz, Kore'de çıkmış iki bölümü birden çevirmemiz! Kore'de yeni bölümler her pazar yayınlanıyor ve bizler de onlarla eş zamanlı gideceğiz. Şimdiden iyi seyirler dileriz!

Ufak bir not: Video uplodu ile ilgili ufak tefek sorunlar sebebiyle linklere tıkladığınızda yönlendirileceğiniz videolarda yazan parçalar daha farklı olabilir, sorun yok aşağıdaki linkler sizin rehberiniz olsun.

1.Bölüm:

2.Bölüm:

10 yorum:

  1. Çok komikmiş be bu program. Ayrıca WGM ile kırılan önyargılarım birinci bölümle sempatiye dönüştü :D Kim Hyun Joong çok efendi ve tavırları aşırı saygılı.
    Aynı şeyi Anchovy çocuk için söyleyebilseydim keşke.... KHJ'nin yanında durmasın bence kalamar durumu yaşanıyor her seferinde ajhdgjagsd

    Ellerinize kollarınıza sağlık. Takipteyim kkk

    YanıtlaSil
  2. çok eğlenceli bi bölümdü..çekimleri zaten çok ilgimi çekmişti iyiki çevirmişsiniz..ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada poşette kola satma fikrini çok beğendim..çok zekiceydi :D

      Sil
  3. Program yeni olmasına rağmen Türkçe çevirisini görmek duygulandırdı beni ~
    Kang Ho Dong'u sevmesem de, ekibi güzele benziyor.
    Ellerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
  4. Çok ta eğlenceli değildi aslında ama bugün yarın açılırlar herhalde. Yine de Hyuk ve Jong Shin'in poşet kolasına, Shi Yoon'un şişman müşterisine ve de KHJ ve Hodong'un cahil muhabbetlerine çok güldüm. Ohara, Beyaz Kurabiye, Hwanghae sdhkjfhgshd

    Güzzi gibi ben de KHJ'a ısındım sayelerinde. Şu zamana kadar hep küçük gördümdü diziler yüzünden ama değilmiş. ayıbım ayıp :3

    Bi de Hodong'un ses tonuna ve aşırı hwaitinglemesine ailecek sinir olduk. Sevgiler :3 Ellerinize sağlık cümlenizin <3

    YanıtlaSil
  5. ayyy yerimki yaaa SS501'den bahsetmiş biricik liderimiz ^^ sen nasıl bişeysin yaaa... gitgide hayran oluyorum, elinden her iş geliyo yaa...

    YanıtlaSil
  6. Program genel olarak çok eğlenceli gelmedi aslında ama daha ilk bölümden yargılamamak lazım bakalım nasıl devam edıcek...Hodong'un sesı hala kulagımda Çınlıyo sankı ne die okadar bağırarak konusuyosa artık... Bence hıc onluk bir program değil :D Onun olmadığı takım daha eğlenceliydi özellikle de Shi Yoon :D çeviri için çok teşekkürler arkadaslar :)Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1N2D fanları bilirler, esasında bu tarz programlar Hodong'a çok yakışır ama önce grubun kaynaşıp dinamiği kurması lazım :D İzlediğinize sevindik :)

      Sil
    2. Merakla bekiliyorum ozamn :D takiptekim :)))

      Sil
  7. Ben programa ön yargıyla başlamıştım.Ama gerçekten çok beğendim.Çok güldüm ve ünlü insanların böyle bir şeyler yapıp hayatlarının aslında o kadar yakınılacak gibi olmadığını anlamaları beni mutlu etti açıkcası.Bu güzel çeviriniz için teşekkürler.Emeğinize sağlık.:)))

    YanıtlaSil